Merhaba sevgili anneler sorum bu sorunu yasayan anneleredir. Bebeyim 3 ay 10 gunluk amma sirt ustu uzanirken ellerinde tutub kaldirdikda hic basiyla destek vermiyor ve basi arkaya dogru sallaniyor Bu durumla karsilasan anneler varmi ? Benimle lutfen kendi deneyimlerinizi paylassaniz sevinirim saygilarimla