Merhaba anneler kızım 11 aylık doğduğundan beri sürekli kucağımda uyuyor ilk zamanlar o kadar sorun değildi ama artık bel boyun kol kalmadı😒 artık odasında uyutuyorum ama kucağımda uyutup bırakıyorum yatağına tabi milyon defa kalkar tekrar kucağıma alırım uyuturum geri uyanıyor gece uyanmaların haddi hesabı yok zaten gündüz uykuları çok kısaldı tahminime göre kucak istediği için. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama yatağına bıraktığım gibi sürekli ayağa kalkıyor yatar pozisyonu almıyor bile. Ayakta oynuyor bağırıyor konuşuyor uykusu gelince kucağına al beni diye ağlıyor. Uyku eğitimi alanlar veya kendisi verenler nasıl yaptınız herkesten bir tavsiye fikir istiyorum allah rızası için. Uykusuzluktan mahvoldum artık….