obo1903 Kızlar bebeğim 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladı verdiklerimi yiyodu az da olsa şimdi veriyorum en fazla iki kaşık yiyo ama emziryorm sürekli sütüm de var bu ek gıda çok mu gerekli yani acaba düzelir mi sizce ne yapmalıyım
Gamzeli2206 obo1903 yani yemiyorsa yapacak bişey yok ama siz teklif edin her ek gıda saati geldiğinde hafif çorbalar yapın yoğurt verin bolca
Bissa obo1903 ek gıda adı üstünde süte ek olması için veriyoruz benim kızımda 6ay 22günlük oda sabah kahvaltısını çok az yapıyo önce emziriyorum 2 saat bekleyip öyle yediriyorum biraz daha fazla yiyo o şekilde emzirip kısa zaman sonra ek gıdayı verince yemiyo
bynkutan obo1903 bir kasıkta yese tadını alır aşinalık olur tanır siz teklif edin enazindan tanıtın ileride çok seçer sıkıntı yaşarsınız
Bissa obo1903 emzirmeyle ek gıda arası 2 saat olsun demişti bana doktorum bende onu uyguladım işe yaradı