Ekgida_16
Merhabalar 🌼 kızım 5 ay 21 günlük ve anne sütü alıyor sadece . Net olarak tadımlara başlamadık daha ama yavaştan geçmek istiyorum bende. Ek gıdaya geçme konusunda kafam çok karışık bazı noktalarda 😁 oysaki baya araştırdım ettim ama biraz fazla detaycı ve pimpirikliyim 🤦♀️ sorum şu benim 3 gün kuralını denemem gerektiğini biliyorum. Şuan ilk baş vereceğim sebze ve meyveler belli. Diyelim ki havuç patates bal kabağı vs şuan tadabileceği mevsim sebzelerini verdim meyvede aynı şekilde. Peki bu sebze meyve tadımları bittikten sonra nasıl ilerleyeceğim? Örneğin 7 8 aylık oldu yeni bir sebze veya meyve vericem her yeni besin denemesinde 3 gün kuralı mı uygulamam gerekecek hala. Bu 3 gün kuralı ne zamana kadar devam ediyor yani 😁