Ipekbcrk burcuasel2018 biz gitdik karalar bagladik cnm sonuclarda temiz cikti kendi doktoruna gidince sor ama normal diolar biz kotu doktora denk geldik bidaha medinaca acilinine gitniycem buyuk konusmayimda
Mervee98 Ipekbcrk zaten uyku halindeyken oluyo refleks olarak gaz içinde kimyon tohumunu kaynatıp için yemeklerinizede kimyon koyun sütten geçip rahatlatır bide anason çayı verin bi çay kaşığı rahat uykuya geçer
Ipekbcrk Mervee98 kimyon catini tozda tohumuna cok iciyorm cnm ogun kahve icmistimm kahve dokunuoo bize herhalde
Selhan Ipekbcrk Haklısın insan kafasında ne senaryolar kuruyo neler dusunuyo😶çok sukur saglikli olduğunun belirtisiymis çok kuruntu yapmamaya çalis😉😊
Ipekbcrk Selhan cok sukur cnm bugun daha iyim ins 8 de kontrolmz var kendi doktorumuza ozmn biraz daha rahatlarm
Ipekbcrk Deletedmom444 bende cok okuyrm cnm ya safi bastan beri cok cekiyorm yarin 40 cikio ins daha fazlasini okuyrm
Ipekbcrk Emir aslinda norml ama oo kadin okadar cok abartdikii kucuk cocuga iskence etdikk resmenn elinin ustu bile mor kan almak icin cok ugrastilar kiyamioo insan
Ipekbcrk Deletedmom444 kesinlikle cnm allahtan gelene raziyiz kendi doktorumuza msj atdik normal gazdan oluoo dedi iki gundur yuz ustu yatiorm baya azaldi
Ipekbcrk Adelimmm iste bende bunu diormm cnm her tahliline bak sonra yorum yap sonuclar cikana kadar resmen omrunden omur gitdi
Eag Çoğu bebekte bu refleks var. Benim oğlum şimdi 6.5 aylık. 5 ay civarında geçti. Bu durum için 3-4 aya kadar uykuda kundak öneriliyor.
Esramtd1 Mervee98 benimde 3 ay 10 günlük şuan sucriyor gözünü acıyor sıçarken sonra 20 saniye sonra tekrar sicriyor