Ben genelde hep uzun kollu zibin üstünede takim giydiriyorun uykudan uyaninca yelegini geciriyorum. altinada ayakli don ustunede ayaksiz don bir ciftte çorap giydiriyorum cok mu kalin😔 İnstagramdan bi bayani takip ediyorum evin derecesi 24 kisa kollu zibinla gezdiriyor ayakları falan hep ciplak ben korkuyorum ustunu degistirirken hapsiruyor hemen usudu herhalde diyip giydiriyorum o yuzden kafam cok karıştı