Bebeğim bugün 8. Ayını doldurdu. Ama bi kaç gündür üstünü değiştirirken altını değiştirirken okadar çok ağlıyor ki bi biyerine birşey yapmış gibi. Atak haftasındayız 19 gün var bitmesine. Atak haftasında olduğu için mi böyle yoksa bu durum normal mi? Bezini değiştirirken savaştan çıkıyorum sanki hızlı şekilde yapmaya çalışıyorum ama ağlamaktan kendinden geçiyor. Tecrübeli anneler cevap verirseniz çok mutlu olurum ilk bebeğim tecrübesizim