Aysima_dagdagul Sevgili anneler cevaplarsanız çok sevinirim kizim 1 yasinda kan aldırdık demiri refans aralığı 25-101 iken benim bebeğimde 108 ug/dl çıkmış bu nedir acaba
Cheddar Aysima_dagdagul demir fazlalığı çıkmış. Bebekle yetişkin bir olmaz tabi ama bende de bi ara yüksekti. Demir içeren gıdalardan uzak durmuştum bir süre
Umutkusu Aysima_dagdagul hatırlamıyorum değerleri ama daha biz sormadan doktor bize bu aralıklar yetişkinler için önemsemeyin dedi. Bizim de yüksek çıkmıştı, haftada 1 kez kullanın dedi Bir zararı yok fazla olmasının ama böbrek taşı da yapabilir dedi