Doğumdan sonra 4.ayda başladı dökülmeye ve kel kalcam sandım,önlerim fln açılmıştı..meğer doğumdan sonra çoğu doktor demir ilacı verirmiş benimki söylememişti..ben demir hapı ve d vitamini kullanmaya başladım ve %80 oranında durdu diyebilirim dökülmem..en iyisi önce kan tahlili yaptırıp değerlerinize baktırmanız bence