Kızım 9 aylık doğumum güzelyalıda oldu ve çocuk doktorumuz Ekrem erkandıı.Ahh neler yaşadık nelerrr.Kızımın alerjisini 5 ay boyunca anlamadı her şeye genetik ondan uyumuyor yemiyor dedi geçti en son elimde ölecekti evladım sapsarı zayıf kalmıştı 4 kilo doğan bebek.5.ayda başkentte Tuba hanıma gittik mide filmi vs istedi derken gastroentoroloji doktoru alerjiyi çözdü reflümüzde vardı sağolsun onuda hallettik bin şükür ama oradan da verim alamadım.Tekrardan Güzelyalıya döndük ve Rıza beyle devam ediyoruz çok övgülerle bahsedenler oldu yakınlarımdan o yüzden şimdi Rıza bey.Gerçekten doktor işi şans meselesi