Benimde öyleydi canm hatta emerken zorlanirdi 3. Ayımda azaldı ,birde şöyle birsey gözlemledim banyo yaptırdıktan sonraki sabah daha artıyordu balgam bende şapka takarak uyutuyorum banyo geceleri . Birde şu burun için pompalı olan şeyden aldım onunla sumuklerini çekiyorum o da fayda sağladı . Ayrıca öğürme gibi haraket yapiyor mu? Yani ağzında bişey var ama kusmuyor gibi ..onu balgamı çıkartmak için yapıyor korkma hatta çıkartmıştı bebeğim bı keresinde çok şaşırmıştım doktoruma sordum normal dedi