Benimminikim Kızlar bizim gibi olup sonradan boyu uzayan var mı raporlu mama kullanıyoruz ama hala boyu uzamıyor prematüre doğdu bebeğim sizce çok mu kısa
arslaninannesi98 Benimminikim erken doğan bebekleri normalde doğması gereken tarihe göre takip etmeniz gerekiyor diye biliyorum. Örneğin 2ay önce doğduysa boy kiloya 2ay geriden bakmanı gerekiyor yani 15aylık bebek boy kilo tablosuna bakmak gibi. Bunun dışında ben balık yağı ve argivit şuruba başladım
Benimminikim Mlkedmrclr sen de benim kadar dert ediyor musun kuzum valla içim içimi yiyor ya uzamazsa diye😬
Mlkedmrclr Benimminikim bizim babamızda fazla uzun değil ama ister istemez düşünmüyo değilim yaşıtlarından minyon bacaktan kısa 5 6 cm de az değil sonuçta 😔
Benimminikim Ksd çok duydum ruşeym bi araştırıp bu hafta alıp kullanmalıyım inşallah severek yeriz saol 😀
Benimminikim arslaninannesi98 ben de balık yağı kullanıyorum bazı doktor iyi diyor bazısı kısa diyor ikizi de uzun o yüzden çok mu kisa kalır diyerekten dert ettim
Hazal2106 Benimminikim benim kızda oyleydi 15 aylıkken argivit şurup kullandık şuan iyi cnm tavsiye ederim
fjolla Hazal2106 canim bisey sorucaktim bu surup istah da aciyomu cunku benim kizim fa premature 7 ay 11 gunluk ama yasitlarina gore boy ve kilo biraz geride ..bende doktora bi sorucam ama istah da da degisiklik gordunuz mu