Bebeğim neredeyse 3 aylık oldu hala yaralarım geçmedi , genel cerraha gittim açık yara olmuş göğüslerim, milyonlarca krem denedim 3 tüp krem bitirdim tık yok , silikonla emziriyorum biraz iyileşir gibi oluyor emzirmeye başlıyorum 2 gün geçmeden yaralarım tekrar açılıyor biçare arkadaşlar 😭