asya13 atma huyu o aylarda var ama bahar gibi rahatlarsın. Düşünsene sen bütün gün bi odada nasıl olursun. Oda senin gibi hissediyor. Peluş battaniyeye sar kucağına alıp. Evde ayna varsa oturun önüne oynayın. Gözünü kulağını ellerini falan göster. Mutfakta bak ock fırın zararlı gibilerde tanıt. Banyoya gidip bak burda el yıkıyoruz tanıt geçin yine odaya çetesi gün başka şeyler. Mesela buzdolabı makine vs. Nisan gibi zaten hava az çok ısınır birlikte odaları tanır Herşeyi gösterdiğin için merağı azalır çok karıştırmaz 😊
O aylarda bende Kahvaltı yapmak için sandviç hazırlıyordm, yanına bi paket bisküvi kapalı kutu meyvesuyu yada süt ne varsa hepsini bi tepsiye koyuyorduö kendi enerjimi düşürmüyordm yoksa uğraşmaya halim kalmazdı 😊 şimdi çok şükür birlikte hallediyoruz çoğu şeyi sende sabret 😘