OyaGny Kızlar bebeklerinizin bezlerini gece kaç defa ya da kaç saatte bir değiştiriyorsunuz ben 3 saatte bir değiştiriyordum ama gece uykusu kaçıyor sonra uyumak için 2 saat uğraşıyoruz
Eylmkrgz OyaGny kaka yapmamışsa yenidoğduğunda 2 saatte bir mutlaka değiştirdim ama ilk başlarda nerdeyse her emmeden sonra kaka yaptığı için 😅 saat başı değiştiriyordum
Vera1810 OyaGny ben yeni doğan ken kızım hep değiştirirdim çünki hep karnı doyunca kaka yapardı gece 1 2 kere onun dısında idarar varsa bazen alırdım çoksa
OyaGny Yigitkomuz_ yinede uykusu açılıyor bazen iki kere değiştirmek zorunda kalıyorum o zaman tamamen gidiyor uyku
queens İlk bir ay her emzirmeden önce alıyordum şimdi iki aylığız emzirip uyuttuysam ve derin uykudaysa geceleri bezi kuru oluyor sabah uyanınca peş peşe yapıyor