Cheddar Barlasmoms artık büyümüş 3-3.5saatte bir besleyebilirsiniz. Devamlı meme zamanları olmamalı yoksa beslenmeden daha çok bağımlılığa dönüşüyor
Eylmkrgz Barlasmoms Benimde oğlum 4 aylık her 2 saatte bir emziriyorum ama illa 2 saat dolacak diyede beklemiyorum , o ne zaman isterse de emziriyorum.
Yunusemir Barlasmoms ben ne zaman isterse o zaman veriyorum kendisi ayarlıyor zamanını 😅 başlarda saatleydi ama o zaten zamanını biliyor
omerrmoms Bebisin kaç saate bir istiyor ? Doktorlar genelde 3 saatte bir emzirin derler. Ama ben ona çok karşıyım cocugumun her bana ihtiyacı olduğu an da emzirdim
Barlasmoms Cheddar şuan bağımlı oldu sanırım beslenme aralığını uzatmam lazım çünkü kusuyor Fazla geldiği için
Digdem_ 4 ay 19 günlüğüz istediği zaman veriyorum saatle ilk ay verdik biz doktor tabsiyesiyle sonra istediği zaman verdim sadece 2 emzirme arası 3 saati geçirmedim gece kalkmasa bile 3 saate yakınsa memeyi veriyorum yine
Cheddar Barlasmoms artık aktivite yapma zamanları geliyor yerde zaman geçirsin ya da oyun halınız varsa. Beslenme aralığını açmanız lazım artık
Sevo34 Benim oğlumda 4 aylık çok kısa emiyor doymuyor sanıp 1 bazen 2 saatte bir emziriyorum bazen itiraz ediyor tutmuyor bazende saldırıyor 🥶