Hiç sorun yokken birden şiştiğini farkettim. 2,5 yaşında. Hemen doktora götürdüm sünnet derisi enfeksiyonu dedi cerrah görmeli dedi antibiyotik ilaçlar verdi. Yarın cerraha götüreceğim. Böyle bişey yaşayan oldu mu,şişlik ne zaman iner acaba canı çok yanıyo mu,bu şekilde sünnet edilir mi?