Merhaba canım anneler 🌸 mama sandalyesi arayışı içindeyim ve bu 3ü arasında kaldım. Elelebaby ürünlerini kullanıyoruz çok memnunum ama mama sandalyesini gidip göremedim. İkea zaten bildiğimiz sevdiğimiz marka. Wellgro ise hiç bilmiyorum ama oturma alanı geniş geldiği için favorilerime ekledim. Henüz yakından göremedim pandemiden dolayı. İkeayı çok beğeniyorum kibar yer kaplamaz gibi duruyor ama oturma alanı küçük gibi sanki. Diğer iki marka daha geniş gibi ve küçük bir sandalye olarak kullanılabilir olmaları çok hoşuma gitti. Kızım 5,5 aylık 9,5 kilo. Biraz da sağlam sarsılmasın istiyorum içindeyken. Daha dayanıklı modeller var ama çok kaba geldiler bana fotoğraftan. Kullanıp yorum yapabilecek annelere şimdiden teşekkür ediyorum, beni bir aydınlatın ne olur 🙈