Zeycan benim kızım da 2 ay 24 günlük aynı şekilde sürekli kusuyor sadece süt emiyor mama kullanmıyoruz biz ama onu bile kesik gibi değil de süt olarak aynen kusuyor. Doktorumuz gaviscon diye bir toz ilaç önerdi. 1 ay a yakın onu kullanıyoruz çok çok azaldı. Kaynatılmış soğutulmuş 5 ml suda bir poşeti eritip 2,5 ml sabah 2,5 ml akşam olarak bebeğime veriyorum. (Ölçüleri ayarlamak için enjektör kullanıyorum)