memonunannesi üstesinden gelmiş değilim henüz 😩 Ama her zaman meme teklif ettim. Edsde de hızlı akış oluyor yavaş emmesini sağlayın. Çünkü o akış hızına alışınca meme ona zahmetli geliyor. Doğru tutuş videoları izleyin ben o sayede doğru tutturdum. Düşünün bunu yapabilmem 45 günü aldı. Ama artık 1,5 aylık oldu ve ayırt etmeye başlamıştı meme doluyken rahatça içiyor gün içinde Meme yumuşayınca memede durmak istemiyordu. Mamayı kademeli azalttım. Biberonu bıraktık mamayıda kaşıkla verdim. Şimdi çişler kakalar azaldı. Yani sağsanızda memeyi verin edsyi parmak yerine memeyle yapmaya çalışın. Önce mamayla eds yapın memeye daha çabuk alışır. Çok zor bir süreç ben sizin kadar bilinçli olamadım. Direk biberon verdik ve dediğim gibi 45 günümüzü aldı bu süreç. Çok erken sizin için daha iyi başarabilirsin asla karamsarlığa kapılma benim gibi ben her sağımda strese giriyordum çünkü her sağımda yeterli süt çıkmıyordu. Yine sorun olursa yaz bana