Merhabalar. Kızım şu an 7 haftalık ve kalça ultrasonu çekildi. Sağ tarafta Alfa açısı 58, beta açısı 57 olarak ölçülüp tip 2 olarak yazmışlar. Ultrasonu çeken Doktor haftası küçük olduğu için olabilir 1 ay sonra tekrar ultrason vermeN gerek dedi. Böyle birşey başına gelen var mı ? Sonradan düzelme oluyor mu ? Yapmam gereken birşey var mı? Sonuca çok üzüldüm ve ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Çocuk doktoru bugün olmadığı için sonucunu göstermedim ve şu an çok tedirginim 😔