Baby01 Avent denedik tutmadi.Bugun marketten almis babasi wee baby tuttu gibi ama nasil bir emzik hicbir fikrim yok.Kullanan var mi aranizda bir zararı olacaksa alistirmayayim hic??
Abf Baby01 ben de kullanıyorum, eczaneden almıştım, Bi sorun yaşamadım, hatta bugun yedek olsun diye Bi tane daha aldık,
Bebegimm1 Baby01 ben dogdugundan beri kullaniyorum damaklı olanı gece gunduz 2li takimi var gün içinde sık vermiyorum gece uykuya daldiginda veriyorum uykuya gectiginde alıyorum agzindan ben memnunum wee baby den
sarilokumumm Baby01 bende kullandım ilk başlarda wee baby bir sorun yaşamadım oğlum 53 günlük sadece wee baby damaklıydı doktor damaksız kullan diyince değiştirdim