Umran89 Gokcen_26 6.5 aylıkdı zeytınyagında ıncedık dogradıgım kapya bıberı soteledım az bısey salcayla sarımsak ekledım corba yapar gıbı pısırdım 1 yemek kasıgıda ırmık ekledım.
GoGirl Momnurse tam net hatirlamiyorum ama 8. Aydi sanirim 1 yasindan kesin baya onceydi ispanak yemegi yapip yediriyorum ben bi sorun yasamadik
Umran89 Kumsal25 hepsı derken sadece kapya bıberını mı sordunuz yoksa benım ılk attıgım yorumda bırsuru sebze yazdım onu mu dıyorsunuz
Umran89 Kumsal25 tabi önce takip edebilmek adına tek tek verdım sonra örn yer elması havuc ve soganı pısırıp zeytınyaglı olarak yedırdım. Hep sıvı vermekde dogru degılmıs tanelı olarakda yedırıyorum.