Gr2727 kizlar yüzümde boyle şeyler çıkıyor önce sivilce gibi sonra bu şekilde oluyor bunları nasıl gecire bilirim
iki-bal-kiz-annesi Gr2727 kopartıyor musunuz çıktığında annemdede vardı ama alerjıydı güneşe çıkınca oluyodu güneş kremi sürmezse çıkıyordu kopartıyordu elı hıc durmaz böyle ız kalıyodu ve hala var ızlerı bence cıldıyeye gıdın ız kalabılır gecmıs olsun
Mrv-_- Gr2727 doktora gitmeniz iyi olur. Sivilce sonrası kopardığınız için olduğundan eminseniz stafine pomad sürebilirsiniz. Baticon sürün 15dk sonra yıkayın ve pomadı uygulayın, yedirmeyin yara üzerine hafifçe yayıp bırakın.
Gr2727 iki-bal-kiz-annesi evetcnm maalesef kopariyorum biliyorum oyuzdende böyle büyüdü ama gecmiyor sonra kara kara leke kalıyor neyapcam bilmiorm