Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük ayakta dik tuttuğum zmn sıralamıyor yani adımlamıyor yürütece koyduğum zmnde aynı şekilde zıblıyarak gidiyor adım atıyor gibi yapmıyor birde sağına soluna dönüyor ama yuvarlanmıyor tam dönemiyor normal mi acaba bunlar cevremde herkes normal değil diyor doktorada götürdüm gelişimi normal bir sıkıntı yok dedi ama bn cok kafama takıyorum 🥺