Meltem95 Hayırlı akşamlar kızlar doğum sonrası adet olan annelere sorum her ay düzenli adet görüyor musunuz dongunuz ne kadar gecikme yaşadınız mı en çok kaç gün gecikme yaşadınız? 🥰
Arinbebe Meltem95 dogum yaptiktan 8 ay sonra adet oldum sonra 3 ay hic olmadim ve hep duzenli olmaya basladim cok sukur🙏🙏
Arifeeee Meltem95 dohumdanu 2.5 ay sonra regl oldum. 28 günde bir oluyordum. 2 aydır 30 günü buluyor. 9 kez regli oldum doğumdan sonra.
Niloss BuseCan ben anlamıyorum. Adet olmamak harika bişey değil mi? Ben 6. Ayda oldum ve çok üzüldüm keşke bir sene olmasaydım diyorum siz neden çok şükür oldum diyorsunuz
BuseCan Niloss çok zorlu hamilelik geçirdim ve artık olmamak çok sinir yapıyordu o yüzden oldum ve rahatladım .
PrensesZeynep Meltem95 3 ay önce doğum yaptim daha yeni ilk adetimi oldum bakalim bi dahaki ay düzenli gelicek mi bilmiyorum
Nilcu Niloss bende pms’de çok sinirli olurum. Ama emzirme döneminde 14 ay olmamıştım ve çok rahat ve mutluydum. Şimdi kızım 5.5 aylık hala olmadım ve çok mutluyum 🤭 ev kahkahalarımla inliyor 😂😂
Niloss Nilcu dimi ya harika bişey 😂 senelerdir her gördüğümde sen nerden çıktın şimdi offff dediğin birşeyden aylarca kurtuluyorsun paha biçilemez yavrularımızın hediyesi ❤️