Aslannn Yedi buçuk aylık kız bebeğinin basinin arka kısmında kellik var..biraz saç geliyor gibi sonradan tekrar dökülüyor sanki… diğer taraflarındaki saçlar güzel? Sizinde öyle mi?
brnidldfn Kızım 6 aylık olcak zaten doğduğunda hiç saçı yoktu şimdi de arkası daha az ama sürekli arkaya yatiyo ya ondandır