Nebihe bence sorun edilecek kadar düşük bi kiloda değil canım benim bebeğimde aynı 3.740gr doğdu daha sonra 3.200gr kadar düştü 3 aylıkken 5.380gr dı dün 4 ay kontrolümüz vardı 6.180gr olmuş. Doktorumuz gelişimi gayet güzel anne sütü devam diyor mama başlamıyor sağlığı yerinde olsun düşük kilolu olsun bunda birşey yokki