sonsuzmutlulukkk Balporsugu biz özel ayakkabı kullanıyoruz gece uyanınca ağlıyor illa çıkarmak istiyor ondan mecbur kaldık sağlığı için
Katarsis Katarsis yani iz yapıyor bacak kısımları da keza öyle ben bu bez konusunu anlamadım ben de buraya bi yazayım diyordum iyi oldu böyle bi post açtığınız 🙃
sonsuzmutlulukkk minikpatates gece özel ayakkabı kullanıyoruz uyandığında hemen çıkarmak istiyor ondan mecbur inşallah son senemiz
Birtosbikannesi1 Tgctncr kullandığınız bez ne acaba 7 bucuk aylik 10 kilo bebeğim 73cm boy hâlâ 4 kullanıyorum yeni sipariş ettim 136 tane daha.
Mink-hyt Birtosbikannesi1 sıkmıyo mu yani şöyle poposunda iz yapmıyomu kenarı ya da bağlarken bel kısmını cekiştirmiyomusunuz dengelerken beli çok acılıyo bizim ve artık sabah doğru sızdırmaya başladı
Mink-hyt Maviskizimm 9 kilo bize de tam oluyo baldır basen biraz etli sıkıyo iz yapıyo baya rahat etsin diye 🙄😇
ezogelinn Mink-hyt benim kızımda 9 kilo 4 no kullanıyorum boy da 70 cm 5 no bacak arası dolu oluyor bir kere alıp denedim maalesef tombik bacaklarda lastik izi oluyor çok bol olursa da sızdırma yapabilir
Dilos01 Mink-hyt bende bekleyim sleepy 4 numara kullanıyorum ama iz yapıyor bacak kısmı hafif kaşıdigim zsmsn o kadar rahatlıyor ki kızım guluyor bez bitsin bende 4+ yada 5 e geçeceğim ama çok mu buyuk acaba
Anneciikk Mink-hyt 14 aylık oğlum altı aydır felan 5 numara kullanıyorum… şuan 11 kg 82 cm boyu .. birden büyümüştü bebeğim ama sonra yavaşladı gelişimi