Aliye_22 İyi akşamlar oğlum 10 aylık oldu 1 Aydır pipetli biberon kullanıyoruz bardağa ne zaman geçmeliyiz emzikli biberon kullanmıyoruz artık alıştırma bardağı ne zaman aldınız