Merhaba kızlar 20 gün önce doğum yaptım 3 4 defadır havale gibi bişey geçiriyorum sırtımda çok şiddetli bir ağrı göğsüme atıyor nefes alamıyorum öyle bir acı yok ya, doğum sancısından bile daha zor dün acile gittik serum taktılar kan tahlili çektiler kanda enfeksiyon dedi bu akşam yine öyle oldu yine acile gidiyoruk ki yolda ağrım durdu geri eve geldik hergün böylemi olucak ben çok korkuyorum o Ağrı’dan😣bu durumu yaşayan oldumu yarın doktoruma gidicem. Hem bide okadar kendime dikkat ediyordum da dikişlerime çok iyi bakıyordum niye öyle olduya