5 aylık bebeğim her gün yapmasına rağmen ilk defa başımıza geldi 8 gündür yapamıyor, yani sadece anne sütü ile besleniyor. Tamam 10 güne kadar normalmiş de bana ve bebeğe göre anormal bence 🙄 10 gün sonunda ne yapıyor doktorlar ve biz ne yapabiliriz?