Bebeğim 4 ay 12 günlük 16 gündür kakasını yapmıyor doktora götürdük 1 hafta geçince şurup verdi yapmadı 10 cu günde tekrar gittik şurubun miktarını çoğaltı şimdi sonra 14 gün tekrar gittik başka bir çocuk cerrahisi ne kan tahlili yaptır filim çekti ve bebeğime karaciğer enzimleri yükselmiş dedi ne olduğunu bile bilmiyorum sonra bebeğim bir girip gibi enfeksiyon geçirmiş dedi parol antibiyotik kabız şurubu verdi bebeğim hala yapmadı kakasını hiç rahatsız da olmuyor ağlamıyor emiyor uyuyor ve çok az emiyor mama da yemiyor eskiden çok emerdi morelim çok bozuk çocuk cerrahisi çocuk doktoruna götür diyor çocuk doktoru cerraha götür diyor ne yapacağımı şaşırdım bu durumda bebeğim kilo vermeye başladı çok üzülüyorum ne yapmalıyım