Hacerimo ağlıyor. yapacak bir şey yok. bizim de öyleydi her gün aynı saatlerde ağlardı saatlerce katıla katıla. battaniyede sallayınca sakinlerdi bir tek. uyutamazdık ne yapsak. gazı vardı. çıkarsa da gaz doluydu karnı. elinizle kontrol edin gurul gurul gelir elinize. masaj yapın karnına bacaklarına. süpürge sesi rahatlatırdı bizimkini. evde slinge koyup gezerdim. sıkışınca içinde rahat eder susardı onu deneyin. 4ay bitince geçti yeni yeni. bi süre sonra sebep aramayı bıraktım ağlamasına. yoksa kafayı yiyor insan her şeyi normal niye ağlıyor ki diyorsun. ama ağlıyor işte yapacak bir şey yok dünyaya alışana kadar ağlayacak🤷🏻♀️rahatlamaya çalışın geçiyor. sonra bordo bereli oluyorsunuz☺️