Ayrıca diğer annelerimiz de çok iyi biliyor ki kurallara üst üste uyulmadığında ya da çizgi çok fazla aşıldığında bunun bir yaptırımı oluyor. Emek verilerek denetlenen, reklamdan, sahtecilikten, ticaretten uzak bir kullanım sağlıyorsunuz. Ne olduğunu bilmeden yapılan bazı yargıları emeğe saygısızlık olarak kabul ediyoruz. Bu kadar uğraşılmasa emin olun 2 kelime sohbet dahi edemeyeceğiniz bir yere döner burası. Bunu bir düşünün derim. 🎈