Sarenur_Kara benim bebeğimde de oldu kremi 2 gün kullandım su an açıldı ama kullanmak fazla istemiyorum açıkçası çok fazla yan etkisi var sonradan okudum bende ve bir çok doktor kesinlikle onermiyor. Şimdi her alt değiştirme de kontrol ediyorum umarım yeniden olmaz. Yapışıklık yüzünden idrar yolu enfeksiyonu olma riskleri daha fazlaymış idrar tam çıkamayıp orda birikip enfeksiyona neden olabiliyormuş..