EsraVeyselAlya Nefesim-21 Çok agrisi oldu yetişkinler de agri çok fazla oluyormus yutkunmak öksürmek hapşırmak hepsi ölum gibiydi 10. Günden sonra yavaştan normale dönmüştüm
Deletedmom_50 Nefesim-21 hiç bir şikayetim yok. Boğazımla ilgili hiç bir sorun yaşamıyorum. Doktorunuz neden önerdi size bu operasyonu, en iyi o bilecektir aslında ameliyattan sonra tamamen geçecek mi şikayetleriniz diye, doktorunuz ne diyor.