Ben yıllarca çektim göz kapagim daydı bide ama kabuk şeklindeydi yıllarca doktor krem hepsi öylesine geçiciydi.. burda önermem naısl olur bilmem birde bebkmis doktora bi danışın çok hafif bi krem beklazon pembe olan . Ondan sonra cok sukur bi daha olmadi Ama lütfen doktora sormadan bisey yapmayın