Berrin1908 Kızlar 6 aylıkken ne kadar su veriyorsunuz bebelere bana sağlık ocağından aklına geldikçe ver dedi hemşire sizler kaç ml veriyorsunuz merak ettim valla
Kahvedelisi Berrin1908 biz sadece anne sütü alıyorduk ondan vermedim, şimdi tadımlara baslıyoruz tadımlardan sonra bir kaç kasık veriyorum bazen alıyor bazen almıyor
DilaraYigit1 Berrin1908 6 aylıkken ek gıda sonraları hep verdim içtiği kadar yani zaten istemeyjnce içmiyor
Kumsl Berrin1908 bizde yeni başladık tadımlardan sonra küçük su biberonuyla veriyorum 10-15 ml kadar içip kendisi itekliyor
Zeynep3000 Biberonla koyuyorum kaynamış soğumuş şu uyumadan önce mutlaka veriyorum onun haricinde uyanınca Bi kaç yudum içiyor aralarda da yine veriyorum yemekten sonra vermiyorum fazla geliyor midesine kusuyor hemen. 50 ml civarı içiyoruz bazen 75 ml
Bktbll Berrin1908 ben canım bir sabah veriyorum 3 kasık oğlen akşam bu kadar başka vermiyorum banada saglık ocagı ver dedi zaten içmek istemeyince içmiyor 6 ay 10 gunluk olduk
SinemB Berrin1908 her mama her ek gıda sonrası gece de veriyorum. Bazen sevmiyor suyu akıtıyorum ağzına
BrcnBlgn Berrin1908 Ek gidadan sonra 1 tatli kapsigi bazen 2tatli kasigi veriorum fazla verip sisirmiorum genelde takip ediorum dudagi kuruduysa su ihtiyaci oluyor ozamanlarda veriorum
Goktug1308 Berrin1908 bizde 6 aylık olduk nedense su içiremiyorum biberonu agzına almıyor kasıkla veriyorum sanki zehir verdim yüz burusturup tükürüyo püskürtüyor napcam bilmiyorum milleti görüyorum yok 30/50 cc yok 100/150 cc içiyor diyor içim gidiyor benimki bi kaşık bile içmiyor😢
zeytinbacilar Berrin1908 bizde tadımlara yeni başladık minik biberon var zaten biberon dan emmeyide bilmiyor öyle ağzında damaklarıyla çiğniyor su gelincede yutuyor istemezsede yutmayı tükürüyor 😂😂😂