Selam anneler, 5 ay 8 günlük bi kızım var. Daha önce de söylemiştim gündüz çoook az uyur ama geceleri uykusu iyi diye. Kendi kendime nazar mı değdirdim anlamadım 1 haftadır resmen çilekeş oldum🤧 pazartesi günü menenjit aşısı olmuştu çok ateşlendi toplam 2 saat falan anca uyudu o da anca bebek arabasında sallayarak. O günden beri gece iki kez uyanmaya başladı ve saatleri hiç şaşmıyor. Karnı tok, gazı yok, altı temiz, dişlerini de mutlaka her gün kaşıyorum elimle jel sürüyorum ama nafile yine uyanıyor yine uyanıyor. Üşüyor desem değil, sıcaklıyor desem değil🤦🏽♀️ Dünden beri de egzaması arttı zaten alerjik bi bebek diyet yapmama rağmen döküntüler var. Onun için de ilaç kullanıyorum ama fayda etmiyor uykusuna. Neden olabilir sizce başına gelen varsa bilgilendirsin nolur🤲🏼