Merhaba sevgili anneler, ilk defa yapacagim da yanlis bir sey yapmak istemiyorum. Netten baktim biraz bir gece onceden suya islayanlar var, sirke doken var, sebze ekleyenler, tuz ekleyenler… bunlardan hangisi bizim icin uygundur… Sizler nasil yapiyorsunuz ? Fikir verirseniz cok memnun olurum… bir de ne zaman vermeye baslaniyor… 6 aylik bebisim…