Arifeeee ben de ilk başta ugraşmayım hem daha uyguna gelir diye organizasyon düşünmüştüm aslında.sonra parti evıne falan gidince bir de kardesım ben yaparım deyınce çok çok uyguna geldı kendımız halledelim dedik.yoksa organızasyon da mantıklı aslında.yardım edecek biri yoksa zaten zor olur tek başınıza.onlar kurup kaldırıp gıdecekler sonucta ugraşmazsınız en temizi