Ek gıdaya yeni başladı bebeğim. Fisher price ın yarım kollu mama önlüğünü ve baby me’nin giyilebilen uzun kollu mama önlüğünü almıştım. Ama önlük gitmekten nefret ediyormuş bizimki. Önlüğü çekiştirip duruyor ve yemeğe odaklanamıyor. Ben de önlüğü çıkarıp yemek vermek zorunda kalıyorum üstü başı batıyor ve komple üstü değiştirmeye başladım. Kıyafet giymesi de bir olay zaten oraya hiç girmeyeyim. Aynı şeyi yaşayan var mı? Varsa nasıl çözdünüz? Tavsiye edeceğiniz önlükler var mı?