Dt_ozgee üstüne ne örttüğünüze bağlı. Yeşil kaka daha çok emziriyorsanız ön sütü çok aldığından olur veya Demir ilacı kullanıyorsanız, bebek kullanıyorsa olur. Sizin dediğinizi yeni duydum açıkcası doktor mu dedi? Eğer uyku tulumu varsa uyku tulumu giydir. Ben gece peluş tulum giydiriyorum üzerine de ince battaniye örtüyorum