Egemenin_Annesi aşkım dilimle ilgili güzel haber var aslında doğum yaptığım günden beri dilim iyileşti normal insanların dili gbi pespembe 🥰 ama tabi doğumda nst bağlı sancı çekerken ıkınırken sıkmaktan zaten kırık olan bir dişim vardı iyce kırılmış , birde doğum sonrası antibiyotik verdiler sanırım orda enfeksiyon varmış onu atıyor. Biri geçiyor bşri başlıyor aşkım ama dilim iyileşti 5 gündğr herşeyin tadını alıyorum 🥰