Kızlar 1 ay 18 gün oldu doğum yapalı, sezaryen doğum yaptım doğumdan 20 gün sonra kanamam bitti 40. Gün tekrar başladı 1 hafta sürdü sanırım 40 üstü dedikleri adeti gördüm o bitti üzerinden 15 gün geçti tekrar kanamam başladı ,sizce normal mi ? Yaşayanlar var mı?