Ececetin Bebeğim emerken ıslık gibi ses çıkartıyor 37 günlük ama nerdeyse dogdundan beridir böyle sağlıkocagındaki doktor baktı normal dedi ama içim rahat etmedi aynı durumu yaşayan var mı
Fatosemir Ececetin aynen emerken değil ama emdikten sonra gazını çıkarırken oluyor benimkinde :) ama bi yerde okumuştum gaz diyaframı sıkıştırıyor ondan oluyor demişlerdi ne kadar doğru bilemem 🤷🏻♀️
Dilber000 Ececetin merhabalar nedeni neymiş acaba , benim bebeğimde de var doktora sordunuz mu geçti mi