Merhaba anneler 3 aylık bebeğim de böbrek taşı olduğunu öğrendik neler önerirsiniz🙏🏻
Nevalikom zor yerden geldi , oy kullanamadim🙄 doktor ne dedi acaba
Neyle besleniyor bebişiniz. Gecmis olsun bu arada
Mugeela44 teşekkürler anne sütü ve formül mama ile besleniyor
Dokturunuza danışın bence bi