Kızlar doğum iznim bittiğinde kısa çalışma ödeneğinden yararlanmaya başladım dığum yapalı 3 ay oldu mart sonu bitiyormuş bu durum.rapor alınabilirmi sonrasında nasıl bir yol izleyebilirim rapor parasını kim ödemiş oluyor bilenler beni aydınlatırsa çok sevinirim