Aslaninannesin Malzemeleri eklerken kabartma tozunu unla birlikte en son koy ve fırını 150 derecede fanlı ayarda aç yavaş yavaş pişsin kabarır :)
Tazecikannee5 Sucukluyumurtaa kabartma tozunu 2 tane ekle ve yarim çay bardağından az su ekle. Ne cıvık ne çok koyu olacak kıvamı önce yumurta ve şeker sonra diğer sıvılar un ile kabartma tozunu karıştır da koy bide. Hadi insaalah kabarır. Bu arada içim fesat heralde başlığı görünce posttu başka bi şey sandım 😂😂😂
VelardaEdiz Sucukluyumurtaa yaa benimde öyle sadece bir kere kabardı kekim oda ilk yaptığım kekyi sonrası hep fiyasko fosss ahaah
sonsuzmutlulukkk Sucukluyumurtaa daha kekin hamurunu hazırlarken sadece alt aç kekin kabarsin kenarlarlardan pistigini görünce üst aç kekin pufidik olcak
okkeseymen31 Sucukluyumurtaa yumurtanın oda sıcaklığında olmasına dikkat edin ve şekerle birlikte mayonez kıvamına kadar çırpmalısınız iyi kabarır içerisine soda veya kola da koyabilirsiniz 1 çay bardağı:)
Sinemmmmm Sucukluyumurtaa malzemelerin oda sicakliginsa olsun ozellikle yumurtan sekerle yumartayi iyice kopurt firinini onceden isit ve firinin kapagini surekli acma hatta pistigini yuzunden anlarsin hic acma ben oyle yapiyorum cokta guzel kabariyor
tubasd Sucukluyumurtaa 2 kabartma tozu koy yumurtayla sekeri cirp firini 150 160 deredede ac isinmadan kekei koy 25 30 dk firini açma disardan takop et olur inşaallah